Zabawy wg pomysłów dzieci. Praca o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym, zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Zabawy wg inwencji w kącikach tematycznych dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne.
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, opiekuńcze; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach.
Zabawa swobodna dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu przeznaczony na spacery, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze i porządkowe.
Czynności opiekuńcze, organizacyjne, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela.
Obiad. Czynności samoobsługowe, opiekuńcze.
Odpoczynek poobiedni – muzykoterapia, bajkoterapia, czas dowolnie zagospodarowany przez nauczyciela (czytanie bajek, opowieści ruchowe, czynności opiekuńcze).
Podwieczorek. Czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku.
Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno-techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe, prace porządkowe, omówienie wydarzeń dnia.
Zabawy wg pomysłów dzieci. Praca o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym, zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Zabawy wg inwencji w kącikach tematycznych dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne.
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, opiekuńcze; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach.
Zabawa swobodna dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu przeznaczony na spacery, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze i porządkowe.
Czynności opiekuńcze, organizacyjne, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela.
Obiad. Czynności samoobsługowe, opiekuńcze.
Relaksacja, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela ćwiczenia utrwalające wiadomości, zabawy integracyjne, konstrukcyjne i plastyczno-techniczne, gry planszowe, praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym, zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.
Podwieczorek. Czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku.
Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno-techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe, prace porządkowe, omówienie wydarzeń dnia.